Wani feat Juzzthin - Lepaskan


Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Mungkin kau bukan buatku

Berlalu waktu bersamamu
Kau beri rindu namun palsu
Mana setia bersamaku
Bunga kau beri sudah pun layu

Kata-katamu lengkap bersandiwara
Nilai cintamu tak berharga

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, kasihmu

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Mungkin kau bukan buatku

Meniti sepi bersendiri
Bahagia cuma ciptaan mimpi
Mana setia bersamaku
Janjimu palsu yang aku ragu

Kata-katamu lengkap bersandiwara
Nilai cintamu tak berharga

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, kasihmu

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Mungkin kau bukan buatku

Benar buat otak aku semak
Aku banyak makan hati engkau lagi naik lemak
Cinta itu ikhlas bukannya peraduan
Kira lain kelakuan sebab tu tak sehaluan

Lepaskanlah lepaskan
Takde rasa sayang buat aku jadi rimas dan
Oh lepaskan oh lepaskan
Hubungan ini buat aku rasa lemas kan

Jangan cemas jangan gelojoh
Angan bintang kan jatuh ada ke takde jodoh
Dalam hatiku tiada siapa tahu
Maaf takde masa angkat kaki aku chow

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, kasihmu

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Mungkin kau bukan buatku

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, kasihmu

Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Oh! Lepaskan, hatiku
Oh! Lepaskan, lepaskanlah
Mungkin kau bukan buatku

Lagu: DJ Fuzz / Zizi
Lirik: Lawa Nie Geng / Juzzthin
Previous
Next Post »
2 Komen
avatar

Apa jenis lirik lagulah ni... tak ada Lena mengena dgn video tu.. pelik betul mesej yg nak disampaikan oleh penyanyi...

Balas
avatar

Lagu ni cara nak minta cerai khuluk nama nya

Balas