Joe Flizzow - Baek

Eh, wa ada cite
Worlddddd punye
Baek

Styleku seratus
Email ke DJ semua upload masuk teratus
Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur
Beli t-shirt Kartel rak baju semua teratur
Loco ku gila dalam recording booth
Kuning simbol emboss dan hijau warna kush
Merah warna hati itu memang pasti
Instagram gambar kami kamu semua paparazzi
Thank you

Baek (4x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Dia orang Pahang aku orang Johor
Dia tak biasa duduk belakang di atas motor
Kau hanya hidup sekali itu prinsip dan moto YOLO
Dia ajak ku tengok polo, oh no
Aku tak biasa pergi pekan
Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan
Aku nak pergi kedai nak beli Jordan
Dia nak pergi cuti dekat Aman, Jordan
Dayumm!

Baek (5x)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Kita budak baik kita semua budak baik (right)
Kita budak baik kita kita budak baik (baek)
Kita budak baik kita semua budak baik (whaddup Malaysia)

DJ kami baek graffiti artis baek
Breakers dan emcees kita semua budak baek
Jumpa anak dara baek bakal mertua baek
Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Baek

Waa pakai ni lu pun nak pakai ni ni ni ni ni ni
Kalau wa pakai tu lu pun nak pakai tu tu tu tu
Lu semua tiru ru ru ru

Hahaha
Hey yo Sona
Make sure I'm loud and clear man
Tell all this copycat rappers to stand clear
And tell'em to come find me
At the barber shop or kitchen
We still in the hood
This your home boy Joe Flizzow
Rapper kegemaran
Rapper kegemaran kamu
Chek chek kebabom!
Previous
Next Post »
0 Komen