Art Fazil feat Imuda - Rilek Brader

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek lah...

Bila kau penat tengok komputer
Bosan dengan Facebook dan Twitter
Dia kata gitu dia tu kata gini
Rasa rasa macam nak maki

Jangan brader
Rilek...

Apabila kau sedang memandu
Tiba-tiba kereta belakang potong dengan laju
Aku tahu kau dah runsing
Ikut hati kau nak racing

Jangan brader
Rilek...

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek lah...

Bila girlfriend kau cabut lari
Cabut pulak dengan member kau lagi
Kalau diikutkan hati
Nak kau pukul sampai mati

Jangan brader
Rilek...

Bila isteri minta itu ini
Bising berleter berhari-hari
Tapi duit gaji tak masuk lagi
Ikut hati kau nak kahwin lagi

Jangan brader
Rilek...

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek lah...

Jom kita lepak di tepi pantai
Duduk sambil bersantai-santai
Mari kita tepok amai-amai
Mari kita bermastautin di Pulau Ubin

Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek
Rilek brader, brader rilek lah...
Previous
Next Post »
0 Komen