SSK - Cemburu Kerana Rindu

(korus)
Abang pernah bilang sayang kepadaku
Tapi mana buktinya
Maafkan aku sibuk belajar sampai lupa kepadamu
Jangan bimbang dan jangan ragu
Aku menantimu

Syg jgn bimbang, syg jgn ragu
Takdenya i curang, jgn fikir begitu
Kat gig ramai mambang, i tak pernah tipu
U dah cukup manis yang, tak perlu dimadu
I nak jadi emcee, sejak dari dulu
Busy skrg ni, pun utk diri u
Utk diri kita, masa depan kita
Btw syg, u nak anak berapa?
Byk, byk oh sungguh cubaan
Tengkiu sayang sbb masih bertahan
Sbb kekadang i gatal,alergik dgn pompuan
Tapi diorang yg gedik kalau tak i tak layan
Jangan sayang..jgn buat muka
Bila i tego dia, bukan maksud i tergoda
I cuma suka suka..i cuma suka puja
Tapi hanya u sorang je yg i cinta! hey

(ulang korus)

Bukannya tak sayang, malah dah gila bayang
Separuh rima ku karang, terbayang kau sayang
Kanda jauh di mata, dekat di hati
Gambar dinda ditatap tiap masa dan hari
Curahan kata-kata cinta terhadap seni
Namun cinta terhadap kau tak berbelah bagi
Alunan melodi suara kanda alaskan
Kanda bukan menipu, bukan nak bagi alasan
Kanda berterus terang, harapkan dinda faham
Bukannya kanda curang, dinda cuba bertenang
Kalau kanda curang pun, hanya di mikrofon
Kat dinda tak pernah pun kanda berlakon
Kau calon hidupku tanpa perlu mengundi
Muzik minat utama tapi kau tetap obsesi, di hati
Kau tetap pilihan org tuaku
Percayalah dinda kau hanya yang satu

Tetapi abang kapan engkau datang
Aku telah rindu

Senyumanmu buatku
Sentuhanmu buatku
Lunak suaramu buatku
Setiap masa aku
Ku rindu rajukanmu
Ku rindu smsmu
Ku rindu harumanmu
Hanya kamu yang ku

(ulang korus)
Previous
Next Post »
0 Komen